Dwa nowe czasopisma na rynku

Obie pozycje skierowane zostaną przede wszystkim do firm, które w swojej działalności wykorzystują samochody. W Polsce obecnie nie ma na rynku żadnego tytułu prasowego, który w kompleksowy sposób zbierałby informacje dotyczące funkcjonowania auta w przedsiębiorstwie. Tę lukę ma wypełnić Auto Firmowe.

W miesięczniku tym będzie można znaleźć informacje o finansowych aspektach użytkowania auta w firmie, analizę aktów prawnych właśnie pod kątem małych firm, testy samochodów wykorzystywanych przez firmy, a także informacje o drogach i inwestycjach drogowych w Polsce oraz inne analizy rynkowe.

Traffic będzie bezpłatnym dwutygodnikiem o charakterze informacyjnym, w którym pojawi się też zapowiedź tematyczna do kolejnych numerów Auta Firmowego. Skierowany będzie do wszystkich, nie tylko fanów motoryzacji, ale także użytkujących na co dzień auto. W Trafficu pojawią się najnowsze informacje z rynku motoryzacyjnego, m.in. opisy premier nowych aut, promocje koncernów, nowe przepisy, porady specjalistów, a także ceny nowych samochodów dostępnych na naszym rynku.

Redakcja mojeauto.pl będzie brały aktywny udział w tworzeniu obu czasopism, w których wykorzystane zostaną materiały z serwisu mojeauto.pl, w tym przede wszystkim cenniki aut z ich dokładną specyfikacją techniczną oraz aktualne promocje na naszym rynku motoryzacyjnym. Wkrótce zostanie też uruchomiony serwis internetowy, w którym będą prezentowane treści z obu czasopism. Serwis ten będzie wchodził w skład platformy mojeauto.pl.

Auto Firmowe wydawane będzie w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i dostępne będzie poprzez prenumeratę oraz w sprzedaży w kioskach, wybranych sieciach handlowych, salonikach prasowych oraz na stacjach benzynowych. Nakład Traffica to 150 tys. egzemplarzy. Będzie on bezpłatnie rozdawany w największych polskich miastach w dużych centrach handlowych, przy największych skrzyżowaniach i na stacjach benzynowych.