Fundacja BZ WBK rozstrzygnęła konkurs dla organizacji charytatywnych, które zgłosiły chęć skorzystania z czasu reklamowego należącego do Banku Zachodniego WBK podczas listopadowych meczów piłkarskiej reprezentacji Polski.
Bank Zachodni WBK jest sponsorem reprezentacji Polski, która 14 listopada br. rozegra towarzyski mecz z Rumunią w Warszawie, a cztery dni później w Bydgoszczy z Kanadą. Bank zdecydował, że na obu meczach reklamy na elektronicznych stadionowych bandach odstąpi organizacjom charytatywnym. Łączny czas emisji tych reklam to 7,5 minuty w 30-sekundowych sekwencjach. Ponieważ oba mecze będą transmitowane w pierwszym programie Telewizji Polskiej, to wartość czasu reklamowego wyniesie z pewnością kilkaset tysięcy złotych. Zainteresowanie meczami będzie tym większe, że będą to pierwsze pojedynki rozgrywane przez polską reprezentację pod wodzą nowego trenera, Franciszka Smudy.
W ciągu zaledwie kilku dni do Fundacji Banku Zachodniego WBK wpłynęły 52 zgłoszenia organizacji pracujących na rzecz osób niepełnosprawnych. Wybór był trudny, ale ostatecznie Zarząd Fundacji wybrał dwie propozycje:
– Fundację DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych (mecz z Rumunią);
– Fundację Synapsis (mecz z Kanadą).
Pierwsza z tych organizacji zajmuje się przeszczepem szpiku kostnego, druga natomiast opieką nad osobami dotkniętymi autyzmem.
Zgodnie z wcześniejszą deklaracją, Bank Zachodni WBK pokryje wszystkie koszty związane z produkcją reklam obu fundacji.
Źródło: BZWBK