Dwie kampanie Sigmy nominowane do nagrody IPRA

Do finału w kategorii „Komunikacja marketingowa” międzynarodowi jurorzy zakwalifikowali projekt „Niewidzialne psy” zrealizowany dla Kompanii Piwowarskiej, a w kategorii „Tradycyjne stosunki z mediami” – kampanię „Meteowrażliwi” zrealizowaną dla firmy US Pharmacia.

Celem kampanii „Niewidzialne psy” zrealizowanej w kwietniu 2005 r. było wspólne z klientem i agencją reklamową PZL wsparcie wprowadzenia na polski rynek piwa Dog In the Fog. Osią kampanii było wykorzystanie pomysłu „niewidzialnych psów”, które przez kilka dni spacerowały po ulicach polskich miast.

Kampania ta wygrała w zeszłorocznym konkursie Związku Firm Public Relations na najlepsze kampanie PR, w kategorii „PR produktu”.

Celem kampanii „Meteowrażliwi 2005” zrealizowanej w drugiej połowie 2005 i na początku 2006 roku było zainteresowanie opinii publicznej problemem wrażliwości na zmiany pogodowe; badanie SMG/KRC wykazało, że problem ten dotyczy 61% Polaków. Celem kampanii było także poinformowanie o przyczynach tej dolegliwości i sposobach walki z nią. Kampania została zrealizowana głownie za pośrednictwem mediów.