Dwie Kreatury dla Just

Obie nagrodzone kreacje otrzymały bardzo dobre oceny niezależnych jurorów. Należy jednak podkreślić, że dużo wcześniej zdobyły również ogromne uznanie odbiorców. Kampania „STOP wariatom drogowym“ była elementem wielu żarliwych dyskusji, w której społeczne zaangażowanie i poparcie odbiorców potwierdziło jej wagę i pozytywny odbiór, a czerwone nalepki w kształcie znaku STOP można było zobaczyć na samochodach niemal tak często jak PL. „Prawie jak…“, w swym żartobliwym i kpiącym, bo wyśmiewającym wszelkie niedoskonałe podróbki – znaczeniu, stało się słownym wytrychem, elementem współczesnego języka, także dla mediów. Just otrzymał również nominacje do nagrody Kreatury w pięciu innych kategoriach.

Nominację uzyskała kampania „See You“ – pierwsza kampania i spot wizerunkowy marki Allegro, prasowa „Najlepsza reklama“ marki VW, kinowy spot „Wujek Sam“ dla sieci restauracji Jeff’s oraz kampania „Prawie jak…“.

Tak dobre kampanie nie powstały by bez odważnych decyzji i zaufania ze strony klientów, których udało nam się przekonać do ciekawych konceptów. Dlatego sukcesu gratulujemy także im – mówi Jacek Jurek, prezes zarządu Just.

Just pracuje dla marki Żywiec od 2004 roku, a dla PZU od czerwca 2005 roku. Ponadto swoje budżety powierzyły Justowi takie marki jak Bank BPH, PZU Życie, Warka, VW, Amica, Tubądzin, Imperial Tobacco Polska, Komfort, Mola, Allegro, Crunchips oraz TVN Turbo i TVN Style.