Dwie nominacje SABRE Awards 2006 dla On Board PR

Programy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.

„Głęboki oddech” to ogólnopolski program na rzecz walki z Przewlekłą Obturacyjną Chorobą Płuc. Jego celem jest zwiększenie społecznej świadomości zagrożenia dla zdrowia, jakim jest POChP. Koordynatorem programu jest prof. dr hab. n. med. Jan Zieliński z Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Partnerem programu jest polska firma farmaceutyczna Adamed, która w ramach swojej misji wspiera prozdrowotne działania edukacyjne.

„Pozytywne Miasto Clear Channel” to program realizowany z inicjatywy Clear Channel Poland – polskiego oddziału światowego koncernu reklamy zewnętrznej. Celem programu jest wniesienie w nowoczesne środowisko miejskie uśmiechu, radości i pozytywnych emocji. Program bazuje na cyklu pozytywnych wydarzeń, wśród których były m.in. plebiscyt Pozytywne Miejsca w Warszawie, akcja Pozytywne Poniedziałki, wystawa Uśmiechnięty Plakat.

SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas gali, która odbędzie się w Berlinie.