Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

W kampaniach komunikowane są następujące produkty:
– konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7 proc. w skali roku
– jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów gotówkowych na rynku „Pożyczka Tu i Teraz”.

– Kampania Eskalacji oparta jest na przekazie ukazującym korzyści dla klienta w postaci zysku z wysokooprocentowanych na koncie lokacyjnym oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek, natomiast w kampanii „Pożyczki Tu i Teraz” bank podkreśla możliwość szybkiego uzyskania kredytu dla wszystkich Klientów, którzy nie chcą tracić nadarzających się okazji – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.

Kampanie obejmują reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz reklamę w Internecie.

Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową Grandes Kochonos.