Dwie Złote Strzały dla agencji \DATA SOLUTIONS

Jak mówi Arkadiusz Piechocki – Managing Direktor \DATA SOLUTIONS – „Bardzo się cieszę z przyznanych nagród, tym bardziej, że w ciągu jednego tygodnia zostaliśmy nagrodzeni w dwóch najważniejszych konkursach marketingu bezpośredniego w Polsce (otrzymaliśmy również wyróżnienie na konkursie Boomerang). W Konkursie Złota Strzała jako jedyna agencja otrzymaliśmy 2 statuetki, co tym bardziej jest dla nas sporym wyróżnieniem. Zwłaszcza, że poziom zgłoszonych i nagrodzonych prac uważam za bardzo wysoki. Świadczy to z pewnością o dużej dojrzałości rynku, na którym działamy. Przy przygotowywaniu zgłoszonych prac duży nacisk położyliśmy na przedstawienie efektów akcji, które okazały się bardzo dobre. Myślę, że ten właśnie czynnik zadecydował o przyznaniu nam nagród.

Przy realizacji obu projektów podstawą stworzenia mechaniki była pogłębiona analiza bazy danych. Zarówno w wypadku Citroena jak i Nestle najpierw przeprowadzona została segmentacja, a dopiero na jej podstawie dobrane zostały odpowiednie narzędzia komunikacji. Co więcej, nie poprzestaliśmy na jednym kanale, a stworzona komunikacja obok tradycyjnej wysyłki wykorzystywała również telemarketing oraz sms-y. Taka integracja kanałów wydaje się obecnie warunkiem koniecznym przeprowadzenia efektywnej kampani, co było również widoczne również w zaprezentowanych przez nas pracach.”

W jury 9 edycji konkursu marketingu bezpośredniego „Złota Strzała” zasiedli przedstawiciele agencji oraz przedstawiciele Klientów często korzystających z usług agencji BTL. Łącznie Jury przyznało 11 nagród oraz 6 wyróżnień. Głównym kryterium oceny prac była przede wszystkim skuteczność akcji.

W ubiegłorocznej edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego \DATA SOLUTIONS otrzymała wyróżnienie w kategorii „przesyłka bezpośrednia B2B” za projekt „Citroen Jumper” dla Citroen Polska.