Dynamiczny rozwój Air Bites Polska

Dotychczas Air Bites miał w swojej ofercie dwa produkty Air Bites Standard oferujący transmisję danych do 1Mb/s i Air Bites Mini z maksymalną transmisją danych 256 kb/s. 11 września dostawca dodał do swojej oferty nowy produkt Air Bites Midi, gwarantujący transfer danych do 512 kb/s. Część abonentów Air Bites Polska już od dawna korzystała z tej prędkości, były to jednak jedynie osoby z przejętych przez firmę sieci. Teraz łącze o przepustowości do 512 kb/s jest dostępne dla wszystkich klientów spółki, zarówno potencjalnych jak i aktualnych. Ponadto Air Bites Polska wprowadził we wrześniu dodatkowe produkty zwiększające komfort i możliwości korzystania z Internetu, takie jak: publiczny adres IP; dodatkowe pasmo, umożliwiające dostęp do Internetu o maksymalnej przepustowości 64 kb/s, w celu podłączenia bramki VoIP, terminala kart płatniczych, etc., a także możliwość podłączenia do Internetu dodatkowych komputerów w lokalu Klienta korzystającego z produktu Air Bites Standard odrębnym pasmem o przepustowości maksymalnej 256 kb/s, 512 kb/s lub 1024 kb/s.

„Wszystkie nasze działania podporządkowane są nadrzędnemu celowi, tj. szybkiemu rozwojowi firmy w możliwie krótkim czasie wraz z dynamicznym poszerzaniem dostępności do szerokopasmowego Internetu w Polsce. Dbamy przy tym o stały wzrost jakości, zasięgu i zakresu usług, dostosowując się do oczekiwań naszych subskrybentów i utrzymując konkurencyjne ceny” – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska. „Do końca roku planujemy pozyskać 30 tysięcy abonentów, w tym znaczną część z przejmowanych sieci, a także wejść do kolejnych trzech miast. We wszystkich naszych sieciach przeprowadzimy ponadto unifikację oferty, tak aby klienci w całej Polsce mieli do wyboru te same, dostosowane do naszych wysokich standardów, usługi. Przygotowujemy się również do wprowadzenia kolejnych produktów, w tym oczywiście nowych prędkości, ale przede wszystkim telefonii internetowej (VoIP – Voice over Internet Protocol), telewizji, gier sieciowych, czy internetowej wypożyczalni filmów (VoD – Video on Demand). Chcemy dostarczać użytkownikom naszych sieci internetowych wszystko to czego od nas oczekują” – dodaje.