Dynamiczny rozwój MultiBanku ilość klientów „Przyjaznego świata finansów” przekroczyła 150.000

Na koniec czerwca br. wartość wniosków złożonych w Planach Finansowych wynosiła prawie 2 mld zł, co w stosunku do lipca 2003 roku stanowi wzrost o około 175%. Do tej pory wydano też ponad 14.000 kart kredytowych. Wśród wszystkich wydanych kart ponad 20 % stanowią karty prestiżowe – Visa Gold Credit oraz Visa Platinum Credit.

MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. Umożliwia dostęp do usług z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.

Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:

§ MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,

§ MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,

§ MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,

§ MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,

§ Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,

§ MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,

§ MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,

§ MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.

Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.