Dynamiczny wzrost Partner of Promotion

– Przełom 2003 i 2004 roku był dla nas to okresem wielu dynamicznych zmian w agencji. Zatrudniliśmy nowych asystentów i account executive, aby wesprzeć dotychczasowy zespół. Ostatnie miesiące to okres bardzo wytężonej pracy. Dlatego cieszymy się, że w tak krótkim czasie, udało się nam pozyskać aż tylu nowych klientów. Tym bardziej, że wszystkie nowe umowy zostały podpisane z firmami, będącymi liderami w swoich branżach – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.

Z Söke Polska, oddziałem francuskiego koncernu chemicznego Mapa Spontex, oferującym produkty do utrzymania czystości, Partner of Promotion współpracuje już trzeci rok. W 2004 roku działania PR obejmą relacje mediowe, komunikację z partnerami handlowymi oraz launch produktów.

Nową umowę Agencja podpisała także z Rockwool Polska, producentem wyrobów z naturalnej wełny mineralnej, służących jako izolacja w budownictwie i instalacjach technicznych. W zakres obowiązków Agencji wejdzie zarówno PR korporacyjny oraz PR produktów, w tym kompleksowe relacje mediowe.

***

Partner of Promotion jest agencją public relations obecną na polskim rynku od dziesięciu lat. Jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations. W 2003 roku jako pierwsza agencja PR dokonała fuzji na rynku przejmując agencję MediaRel. Firma oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie brand i corporate PR. Agencja działa w sektorze dóbr szybko zbywalnych, na rynku finansowym, farmaceutycznym i nowych technologii. Pracuje m.in. dla takich marek i firm jak: Inteligo, Philips Polska, Polifarb Cieszyn-Wrocław, PTC Era, Union Investment TFI S.A., Statoil. Partner of Promotion jest najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce. Zdobyła dwukrotnie tytuł „Agencji PR Roku 2001” w dwóch konkursach – Medium 2001 i Impactor 2001 oraz została uhonorowana innymi nagrodami w konkursach PR. W konkursie Impactor 2004 nominowana była do tytułu Agencji Roku, natomiast w konkursie ZFPR uzyskała dwa wyróżnienia za przedstawione projekty.