Dyrektor Generalny w Domu Brokerskim Neolit Media

Nowe stanowisko w Neolit Media to efekt niedawno zapowiadanej reorganizacji firmy, która wybrała nowoczesny model zarządzania przedsiębiorstwem. Pracami stopniowo poszerzanego zespołu pracowników bezpośrednio pokieruje Dyrektor Generalny, a nie – jak to było do tej pory – Zarząd.

Jednak przede wszystkim Dyrektor Generalny Neolit Media będzie czuwał nad organizacją, a także koordynacją bieżących działań w zakresie marketingu i sprzedaży oraz nowych inwestycji i finansów. Zajmie się również obsługą klientów kluczowych. Jednocześnie, w poczet jego obowiązków zostanie wliczony nadzór nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi.

Piotr Czajkowski – wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w świecie reklamy, jak i mediów. Jako dziennikarz pracował m.in. w Radiu AS, Radiu ABC, Programie I i IV Polskiego Radia, a także w TVP1. Zajmował się reklamą ATL i BTL, był szefem promocji audycji „Lato z Radiem” (Pr. I PR S.A.) oraz twórcą i dyrektorem Biura Promocji i Handlu w PR S.A. Jako zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu i Sprzedaży pracował w Clear Channel Poland. Pełnił także funkcję Doradcy Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu i Sieci w spółce Ruch Internet. Specjalizował się w nowoczesnej komunikacji marketingowej w takich firmach jak First Interactive Polska czy niemiecka Mahogany-Grey. Ukończył Uniwersytet Szczeciński z tytułem magistra ekonomii. Interesuje się sportem, czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i nurkowanie. Ma dwójkę dzieci.