Dzięki zakupom z kartą Visa, 10 osób obejrzy na żywo Zimowe Igrzyska Olimpijskie Vancouver 2010

Wyłonieni zostali główni zwycięzcy pierwszej, zakończonej 22 listopada br. części „olimpijskiej” promocji płatności bezgotówkowych kartami Visa zarówno za duże, jak i za małe zakupy. Spośród wszystkich użytkowników kart Visa, którzy zarejestrowali swoje transakcje bezgotówkowe dokonane do 22 listopada br., pięć osób w drodze losowania wygrało dwuosobowe wyjazdy do Vancouver.

Organizacja Visa – globalny sponsor wszystkich igrzysk olimpijskich od 1986 r. – niedawno przedłużyła umowę z MKOl dotyczącą sponsorowania igrzysk olimpijskich do końca 2020 r. Druga część promocji wspieranej kampanią obejmuje płatności zarejestrowane od 23 listopada br. do końca roku.

„Jestem bardzo zadowolony, że dzięki tak prostej czynności, jak płacenie kartą Visa zamiast gotówką będę mógł z synem obejrzeć na własne oczy Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Mamy nadzieję zobaczyć polskich sportowców. Jestem przekonany, że to będzie wspaniała podróż” – stwierdził Sławomir Kwiećkowski, mieszkaniec Białegostoku, który zarejestrował 7 transakcji bezgotówkowych kartą Visa. Towarzyszyć mu będzie syn Jakub, uczeń jednego z białostockich liceów. Zwycięską transakcją Visa, która przyniosła panu Kwiećkowskiemu wyjazd do Vancouver była płatność za żywność na kwotę 103 zł dokonana w supermarkecie Auchan w Białymstoku.

Wyjazdy na Zimowe Igrzyska Olimpijskie wylosowali także: pani Ewa z Opola, która dokonała swojej zwycięskiej transakcji w sklepie Decathlon z artykułami sportowymi na kwotę blisko 60 zł; pan Bogumił z Konstancina-Jeziornej, który zapłacił kartą Visa 150 zł w kwiaciarni; pan Mirosław z Wrocławia za zakupy w kawiarence na kwotę 12 zł na stacji paliw BP w swoim mieście oraz pan Rafał z Gliwic, który zapłacił 30 zł swoją kartą Visa w Cinema City w Gliwicach.

„Jesteśmy zadowoleni, że dzięki sponsorowaniu Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 przez organizację Visa możemy połączyć promowanie używania kart Visa do płatności bezgotówkowych z możliwością dania szansy wyjazdu na igrzyska wszystkim uczestnikom promocji” – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu organizacji Visa Europe w Polsce. „W drugiej części promocji są jeszcze do wygrania setki nagród i dlatego zachęcam do rejestrowania każdej płatności kartą Visa” – dodał Tomasz Owoc.

Transakcje bezgotówkowe kartą Visa dokonane od 23 listopada br. do końca grudnia br. wezmą udział w losowaniu 10 zestawów składających się z telewizora plazmowego Panasonic i 1000 PLN na karcie przedpłaconej Visa oraz dodatkowo 50 aparatów komórkowych Samsung. Każdego dnia drugiego etapu będzie można też wygrać 10 plecaków Visa.

W loterii mogą brać udział wszyscy, którzy dokonają transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, wiadomości tekstowej SMS, poprzez Gadu-Gadu, Visa Widget lub wysyłając kupon pocztą.

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, gdzie do 27 grudnia br. jest emitowany 15-sekundowy spot, w prasie ogólnopolskiej (głównie tygodniki opiniotwórcze i miesięczniki, w tym tytuły zakupowe), w punktach sprzedaży i w Internecie, w tym – po raz pierwszy – na największym polskim portalu społecznościowym. Promocję wspierają także różne materiały BTL przygotowane przez Visa i banki.

Nowym elementem w promocji olimpijskiej, realizowanym przez Visa Europe, po raz pierwszy w Polsce, są stoiska w centrach handlowych wyposażone w dwa symulatory sportów zimowych (slalom gigant oraz snowboard), stanowisko do rejestracji transakcji on-line, ulotki i gadżety. „W centrach handlowych, do których już zawitało nasze stoisko sportowe z symulatorami, czyli „Arena Sportowa Visa”, cieszyło się ono dużym zainteresowaniem” – ocenił nowy aspekt promocji olimpijskiej Tomasz Owoc.

Źródło: Visa