„Dzień Dobry na Fali” zwiększa zasięg

Już w ubiegłym roku nasi klienci sugerowali nam, że nasz magazyn powinien być dostępny również dla turystów wypoczywających na Mazurach. Słyniemy z tego, że jesteśmy partnerem w biznesie, który umie słuchać propozycji klientów i je profesjonalnie realizować. Zbadaliśmy więc rynek, a efekty tych badań będą widoczne przez całe wakacje. Od tego roku czytać nas będą zarówno turyści wypoczywający nad morzem, jak i na mazurach – mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.

Wydawany od 2002 roku magazyn zaprezentuje się w nowym formacie i odświeżonym layoucie. Utrzymany będzie w „letniej”, wakacyjnej tematyce.

– Chcemy wzmocnić wizerunek „Dzień Dobry” nad morzem. W tym celu przygotowaliśmy wiele akcji promocyjnych. Uczestnicy Happy Events będą mogli wziąć udział w porannym joggingu z „Dzień Dobry”. Przygotowany jest również konkurs fotograficzny, w którym paparazzi „Dzień Dobry” będą „łowić” twarz tego lata – mówi Ewelina Bagińska, Marketing Manager DD Media.

Wszystkie zabawy będzie można śledzia w wirtualnym świecie na stronie www.wakacyjnelowy.dd.pl

Do promocji tytułu wydawca wykorzystał największe portale internetowe oraz swoją gazetę. Ci, którzy w czasie wakacji pozostaną w domu, będą mogli przeczytać magazyny na www.dd.pl.

„Dzień Dobry na Fali” będzie dostępny w: Mikołajkach, Giżycku, Mrągowie, Rynie, Wilkasach. Bez zmian pozostają miejscowości nadmorskie, w których dotychczas ukazywało się „Dzień Dobry na Fali”, takie jak: Zatoka Gdańska, Płw. Helski, Mielno, Świnoujście, Ustka, Niechorze, Władysławowo, Łeba, Darłowo, Kołobrzeg, Międzyzdroje.