Dzień Dziecka w kolorze Blue

Podkreślenia wymaga fakt, że przeprowadzenie transakcji oraz zliczanie ponoszonych wydatków jest możliwe przy wykorzystaniu dowolnej formy płatności, z dowolnego banku, na stronie operatora, na stronie portalu partnerskiego, z telefonu komórkowego, bankomatu czy punktów naziemnych obsługiwanych przez Blue Media – informuje Bartłomiej Gast z Blue Media odpowiedzialny za obszar systemów transakcyjnych w spółce.

Najważniejsze innowacje na blue.pl
– Monitorowanie statusu transakcji
– Kontrola wydatków – można prowadzić monitoring wydatków dla każdego zdefiniowanego i zasilanego numeru telefonu. Funkcja umożliwia prowadzenie zestawień wydatków w ujęciu miesięcznym i rocznym
– Definiowanie zasilanych numerów – funkcjonalność przydatna przy częstych doładowaniach. Raz zdefiniowany numer zapisywany jest w systemie i ułatwia dokonywanie kolejnych transakcji.

Kontrolowanie wydatków wymaga podania numeru telefonu i rejestracji w serwisie blue.pl.

Serwis umożliwia również otrzymywanie i gromadzenie faktur za usługę. Dostępna jest także oferta dla osób zainteresowanych nawiązaniem współpracy w ramach świadczenia usług zasileń kont pre-paid.

Oddana strona będzie sukcesywnie rozwijana, w najbliższym czasie planujemy uruchomienie kolejnych usług dostępnych w trybie online, nie tylko doładowań i nie tylko dla telefonów komórkowych
– dodaje B. Gast.

Ciekawostką na stronie jest akcja: „Tu zasilisz nie tylko telefon”. Jest to program pomocy wybranym Domom Dziecka, skierowany do wszystkich osób korzystających z usługi zasilenia na www.blue.pl. Każdy klient może okazać swoje wsparcie poprzez wybór z listy określonego Domu Dziecka, na którego konto wpłynie 10 groszy z przeprowadzonej transakcji, bez pomniejszenia wartości danego zasilenia – nie tylko w Dniu Dziecka.