Spółka przeznaczy pozyskane środki m.in. na: akwizycję firmy badawczej i monitorującej rynek reklamowy, rozbudowę projektu internetowego PINO.pl, zakup udziałów w spółce oferującej kontent telewizyjny, akwizycję spółki działającej w segmencie m-marketingu, budowę platformy oferującej klientom biznesowym usługi i rozwiązania komunikacyjne, uruchomienie nowych usług telekomunikacyjnych, w tym usług mobilnych głosowych i transmisji danych (MVNO). Część środków, tj. 48.740.250 zł, zostanie przeznaczona na zakup 124.975, nie wniesionych aportem w ramach oferty prywatnej, akcji CR Media Consulting S.A.
Internet Group i CRMC łączą się, aby zwiększyć skalę działania, wykorzystać efekt synergii oraz rozwinąć działalność w nowych segmentach rynku.
Głównymi filarami działalności spółki po połączeniu będą: Platforma biznesowa, Platforma mediowa, E-marketing i M-marketing oraz Media on-line. Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na realizację strategii rozwoju działalności obejmującej:
• utrzymanie znaczącej pozycji na rynku konsultingu mediowego i reklamowego, planowania i zakupu mediów.
• zdobycie pozycji lidera na rynku mediów online z projektem pino.pl i z ofertą telewizji interaktywnej.
• znalezienie się w czołówce firm świadczących usługi e- i m-marketingowe.
• osiągnięcie istotnej pozycji na rynku telekomunikacyjnym i informatycznym.