mBank mobile udostępnił klientom bezpłatny dostęp do elektronicznego wykazu połączeń. Usługa została przygotowana we współpracy z firmą Blue Media S.A.
Dzięki nowemu rozwiązaniu – e-billingowi – abonent mBank mobile może w każdym momencie sprawdzić koszty, czas wykonanych połączeń oraz innych, zamówionych usług.
Wprowadzając usługę elektronicznego billingu ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym.- mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile.
Elektroniczny wykaz połączeń widoczny jest w serwisie operatora pod adresem www.mBankmobile.pl po zalogowaniu do mProfilu i autoryzacji hasłem SMS.
To nie jedyne zmiany w mProfilu – mBank mobile wprowadził także spis abonentów, w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci. W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile, którzy wyrazili na to zgodę. Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.
mBank mobile wdrożył usługę e-billingu wspólnie z firmą Blue Media S.A.
Źródło: mBank