E-faktura dla klientów Banku Pekao SA

Wdrożenie elektronicznej faktury zostało zrealizowane przez firmę Blue Media. To kolejne z przeprowadzonych w ostatnim roku zmian w Pekao24 mających na celu zapewnienie klientom maksymalnej wygody i jak najwyżej jakości obsługi.

Aby skorzystać z elektronicznej faktury za doładowania telefonów dokonane przez Pekao24 klient powinien zarejestrować się na stronie https://faktura.pl/zasilenia/pekao. Wystarczy podać dane niezbędne do wystawienia faktury (NIP itp.), numer telefonu, który będzie doładowywany oraz adres e-mail na który faktura będzie wysłana. Rejestracja wymagana jest tylko raz, po jej dokonaniu faktury będą przesyłane automatycznie na podany adres e-mail po wykonaniu doładowania.

eFaktura spełnia wszystkie przewidziane prawem wymogi dla faktury elektronicznej i posiada obecnie taki sam status jak faktura papierowa. Zaopatrzona jest w bezpieczny podpis elektroniczny. Jest przesyłana drogą mailową w formie pliku PDF, na podany przez klienta adres, co jest gwarantem bezbłędnego dostarczenia. Z kolei bezpieczeństwo i pewność otrzymania właściwego dokumentu zapewnia e-podpis, weryfikowany tylko za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, którym opatrzona jest faktura.

Większość klientów korzystających z eFaktury podkreśla jej wyjątkową wygodę. Zaletami rozwiązania są również ekspresowy czas dotarcia do klienta z informacją oraz bezpieczeństwo operacji. Rozwiązanie sprzyja środowisku – faktury nie trzeba drukować. Przesłanie faktury elektronicznej jest bezpłatne i może ona być przechowywana w formie elektronicznej na dowolnym, wybranym przez Klienta nośniku.