E-mailowa lojalność Kruka

W. Kruk posiada obecnie już 38 salonów w całej Polsce. Dzięki możliwości automatycznego grupowania odbiorców w systemie SARE firma wysyłać będzie odpowiednio dobrane newslettery do klientów poszczególnych punktów sprzedaży. Za pośrednictwem tego kanału klienci otrzymają więc informacje dostosowane do swoich potrzeb i miejsca zamieszkania. Adresaci znajdą w newsletterach także kontakt do kierownika salonu sprzedaży oraz adres swojego sklepu. Firma SARE dostarczyła narzędzie do e-mail marketingu, przygotowała szablony odpowiednie dla każdego mailingu oraz kreację animowanej e-kartki wielkanocnej. Pierwsze newslettery poświęcone były jednak wprowadzeniu nowej kolekcji biżuterii ceramicznej – „Włocławek – malowane ręcznie”.

Dotychczas kontaktowaliśmy się z naszymi klientami w tradycyjny sposób: poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne czy listy. Dzięki e-mail marketingowi możemy dostosować treści do grup odbiorców oraz dużo szybciej i na znacznie większą skalę informować ich o nowościach pojawiających się w naszych salonach – mówi Iwona Cieślik PR Manager W.Kurk. Tą drogą pragniemy także składać im życzenia, np. z okazji świąt – dodaje.

Sposób korzystania z SARE przez W. Kruk pozwala na przesyłanie konkretnych informacji tylko tym klientom, dla których są one istotne. Dzięki temu, że odbiorcy znajdują w swojej skrzynce wiadomość od „swojego” sklepu firmowego, w którym kupują biżuterię, a nie od ogólnopolskiego producenta, traktują je bardziej osobiście, co przekłada się na lojalność względem salonu – wyjaśnia Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.