e-point zaprojektował i wdrożył nową stronę ING Banku Śląskiego

e-point SA dostarczył dla ING Banku Śląskiego najnowszą wersję autorskiej platformy portalowej ActiveContent. W oparciu o nią powstała nowa odsłona serwisu banku.

Nowy serwis banku (www.ingbank.pl) nie przypomina typowej strony instytucji finansowej. Przy budowaniu strony położono nacisk na to, by skomplikowane produkty stały się zrozumiałe dla przeciętnego użytkownika i były dostępne od ręki.

 

Obecnie bank może z jednego miejsca zarządzać wieloma serwisami WWW przygotowanymi w różnych technologiach przez agencje kreatywne na potrzeby konkretnych kampanii. W trakcie kampanii produktowej administrator może poprzez platformę włączyć w proces sprzedaży wyszukiwarkę Google. Jest to proste, gdyż w platformie portalowej ActiveContent każdy produkt może mieć wiele landing pages gotowych na przyjęcie ruchu z SEO i SEM za pomocą wyspecjalizowanych narzędzi. Następnie ruch kierowany jest do wniosków online.

 

Landing pages produktów tworzone są w module konstruowania wyglądu stron. Wykorzystuje się przy tym komponenty wyglądu (np. menu, video, treści) skonfigurowane oddzielnie przez administratora ­– w zależności od produktu i jego kontekstu. Każdy landing page staje się centrum informacyjnym produktu. Jego podstawowy cel to sprzedaż, której narzędziami są prostota przekazu i kontekstowość informacji.

 

Dzięki takiemu rozwiązaniu administrator może zbudować dla każdego produktu wiele prostych landing pages przygotowanych pod frazy kluczowe, na które można wejść tylko przez wyszukiwarkę internetową. Produkt banku może być sprzedawany we właściwy dla niego sposób zupełnie niezależnie od struktury serwisu.

 

Oferta banku może być prosta, czytelna i zachęcająca – nie bójmy się tego! – mówi Paweł Kowalczuk, Account Director w e-point SA. – Google zmienił zasady gry. Skuteczny serwis to dzisiaj ten, który wystawia tysiące macek ku wyszukiwarce.

 

Dlatego w trakcie projektowania zespół z e-point przeprowadził głęboką analizę oferty banku i zaproponował prostszą segmentację, czytelniejszą architekturę informacji oraz świeżą grafikę. Uformował krótkie ścieżki do wszystkich produktów, co wyraźnie uprościło i skróciło cały proces dotarcia do nich. 

Źródło: e-point