eCard: Wsparcie dla partnerów z rynku e-commerce

Akceptanci eCard od 1 listopada zyskali możliwość prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem trzech modeli rozliczeń: Cost Per Click, Cost Per Action oraz Cost Per Sale.

Są to najbardziej atrakcyjne modele reklamy internetowej dla podmiotów e-commerce, gdyż pozwalają rozliczać się za efekt. W praktyce, w zależności od wybranego modelu rozliczeniowego, Akceptant płaci za użytkowników, którzy poprzez kliknięcie w reklamę odwiedzili sklep lub określone podstrony produktowe (Cost Per Click), zarejestrowali się w sklepie lub dokonali jakiejkowliek mierzalnej akcji w sklepie (Cost Per Action) czy też dokonali zakupu (Cost Per Sale – w tym przypadku kosztem jest procent od wartości zakupionego produktu lub stała stawka wypłacana za dokonany zakup). Wspólnym celem wszystkich podmiotów jest zatem zwiększenie wygenerowanej sprzedaży. Jeden projekt łączy więc podmioty, które zazwyczaj świadczą sobie wzajemne usługi.

Nowa platforma programów partnerskich jest jedynym rozwiązaniem tego typu na polskim rynku. Informacje o transakcjach uczestników programu przekazywane są z systemu płatności eCard bezpośrednio do platformy rozliczeniowej, przygotowanej przez firmę Click Performance. Dzięki temu wszyscy Akceptanci mogą rozpocząć prowadzenie kampanii bez dodatkowych kosztów integracji.

– Chcemy nie tylko dostarczyć naszym partnerom narzędzia usprawniające ich działalność, ale także pomagać im w rozwijaniu swoich przedsięwzięć. Im większa liczba dokonywanych przez naszych Akceptantów transakcji, tym lepiej wiedzie się też eCardowi – tłumaczy Aneta Roguska, rzecznik prasowy eCard SA. – Stare przysłowie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Dziś możemy dodać, że skuteczna reklama internetowa to klucz do sukcesu e-commerce. Rozwiązania, dzięki którym reklamodawca płaci wyłącznie za efektywny przekaz, z całą pewnością spełniają te wymagania.

Reklamy będą wyświetlane w portalach, serwisach należących do sieci reklamowych oraz małych witrynach niszowych o tematyce zgodnej z ofertą sklepów biorących udział w programach partnerskich. Każdy Akceptant, który przystąpi do udziału w platformie, otrzyma ze strony ClickAd wsparcie dedykowanego pracownika, który pomoże określić strategię i taktykę działań. Będzie też na bieżąco optymalizował wyniki kampanii. E-sklep otrzyma również dostęp online do statystyk programu oraz narzędzia umożliwiające samodzielne wpływanie na wyniki sprzedażowe.

Warunkiem przystąpienia do sieci afiliacyjnej jest instalacja systemu płatności eCard.