Edelman Polska dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego

Trwająca od początku kwietnia kampania PR, jaką realizuje Edelman ma na celu budowanie świadomości nt. nowego produktu. Wprowadzeniu Naturimy na rynek towarzyszyć będą działania media relations oraz premiera produktu w postaci spotkania prasowego. Za działania promocyjne w formie animacji w punktach sprzedaży, kreację etykiety produktu oraz działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Banah Group.

Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. to firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku tłuszczów roślinnych, zatrudniająca 781 osób (2005 r). Swój rodowód wywodzi od niewielkiej tłoczni nasion oleistych, która powstała w roku 1940, ale za oficjalną datę powstania przedsiębiorstwa uważa się 14 lipca 1951 roku.

Dzięki rozbudowie potencjału produkcyjnego oraz aktywnej polityce marketingowej i handlowej przedsiębiorstwo zmieniło się z lokalnego dostawcy produktów tłuszczowych w producenta obejmującego swym zasięgiem rynki zbytu na terenie całej Polski. Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. zajmują obecnie drugą pozycję wśród producentów margaryn konsumpcyjnych, oraz trzecią pozycję na rynku olejów konfekcjonowanych.