Trwająca od początku kwietnia kampania PR, jaką realizuje Edelman ma na celu budowanie świadomości nt. nowego produktu. Wprowadzeniu Naturimy na rynek towarzyszyć będą działania media relations oraz premiera produktu w postaci spotkania prasowego. Za działania promocyjne w formie animacji w punktach sprzedaży, kreację etykiety produktu oraz działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Banah Group.
Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. to firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku tłuszczów roślinnych, zatrudniająca 781 osób (2005 r). Swój rodowód wywodzi od niewielkiej tłoczni nasion oleistych, która powstała w roku 1940, ale za oficjalną datę powstania przedsiębiorstwa uważa się 14 lipca 1951 roku.
Dzięki rozbudowie potencjału produkcyjnego oraz aktywnej polityce marketingowej i handlowej przedsiębiorstwo zmieniło się z lokalnego dostawcy produktów tłuszczowych w producenta obejmującego swym zasięgiem rynki zbytu na terenie całej Polski. Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. zajmują obecnie drugą pozycję wśród producentów margaryn konsumpcyjnych, oraz trzecią pozycję na rynku olejów konfekcjonowanych.