Edukacja finansowa Banku Pocztowego z niespodzianką

Kampanii edukacyjnej „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!” towarzyszy interaktywny konkurs poprzez profil Banku Pocztowego na portalu społecznościowym.

Bank Pocztowy rozpoczął cykl wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku „Finanse w praktyce, czyli bankowość od kuchni”. Równocześnie trwa kampania „Skarpety na nogi! Pieniądze na Konto”. Jej dopełnieniem jest interaktywny konkurs odbywający się na profilu banku na portalu Facebook.

Zintegrowana kampania ma przekonać Polaków, że najlepszym miejscem do trzymania pieniędzy jest bank. Przysłowiowa skarpeta nie gwarantuje bezpieczeństwa naszych oszczędności.

Od 15 stycznia w 20 miastach Polski można zobaczyć samochody marki Syrena – popularnie określane mianem „Skarpety”. Jednocześnie przechodnie, w ramach promocji, otrzymują od pracowników Banku Pocztowego materiały pokazujące zalety płynące z posiadania konta oraz ciepłe skarpetki.

Takie same upominki mają szansę otrzymać również osoby, które wezmą udział w Konkursie organizowanym na profilu Banku Pocztowego w portalu Facebook. Wystarczy jedynie „polubić” profil Banku Pocztowego i odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego skarpety lepiej jest włożyć na nogi, a pieniądze na konto?”. Nagrodzone zostaną osoby, których odpowiedzi okażą się najciekawsze.

Bank Pocztowy poprzez realizowaną kolejny rok z rzędu akcję „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto.” oraz Konkurs na Facebook’u realizuje społeczny program edukacji finansowej. Jest to jeden z elementów strategii banku. Działania mają nakłonić osoby niekorzystające z banków, tzw. nieubankowionych, do zmiany nawyków i wypróbowania oferty bankowej.

Źródło: Bank Pocztowy