Edukacja użytkownikw kartowych – instytucjonalnych i indywidualnych

Medien Service zaprasza na X Sesję Konferencji  z cyklu „Polskie Karty i Systemy”, która odbędzie się  15 października  2009r. w Warszawie

    Karty płatnicze są używane przez Polaków dopiero od kilkunastu lat. Stały się jednak widomym  świadectwem przemian gospodarczych i politycznych zachodzących w Polsce po fundamentalnym  przełomie 1989 roku.
I jakkolwiek statystyki dot. wzrostu liczby  wydawanych kart  płatniczych w Polsce oraz wzrostu dokonywanych nimi obrotów były  i nadal są bardzo dobre, to  jednak z perspektywy tych minionych lat nasza pozycja w tym zakresie w gronie innych europejskich krajów tak na prawdę nie uległa zasadniczej zmianie – sytuujemy się pod tym względem nadal w końcowej części takich zestawień…
Ten stan rzeczy  można próbować zmienić  wieloma sposobami, ale nie ma wątpliwości, że jednym z najważniejszych jest  EDUKACJA użytkowników kart.  Zarówno przysłowiowego Kowalskiego, ale także firm, które w coraz większej liczbie są emitentami kart.
Przykład faktycznego pominięcia w Polsce etapu czeków i przeskoczenia od razu do etapu kart płatniczych wskazuje na olbrzymie możliwości  w zakresie kształtowania nowych ludzkich postaw i  zachowań naszych rodaków. A kluczem do nich jest właśnie edukacja!
Aktualne jest tym samym najważniejsze pytanie – jak edukować?  Ale warto je wpierw poprzedzić innym – co tak na prawdę Polacy i emitenci kart wiedzą o nich i jak źle lub dobrze się nimi posługują?  Potem  następują kolejne pytania – Kogo edukować?  Jakimi metodami? Z jakim skutkiem? Jakimi nakładami sił i środków, w tym finansowych?  Jak długo?
    I właśnie tej tematyce będzie poświęcona kolejna – już dziesiąta! – sesja konferencji z cyklu „Polskie Karty i Systemy” w dniu 15 października 2009r.  
    W jej trakcie  zostaną poruszone między innymi następujące tematy:
•    doświadczenia płynące z dotychczasowych metod edukowania użytkowników systemów kartowych w Polsce i na świecie
•    reklama, media  i PR w procesie edukacji użytkowników kart
•    zmiany wzorców zachowań indywidualnych użytkowników kart w podziale na grupy wiekowe, uwarunkowania środowiskowe, wykształcenie itd.
•    reklamować, popularyzować czy edukować?, od akcji do akcji czy nieustannie?
•    edukacja użytkowników systemów kartowych elementem narodowej strategii edukacji finansowej ?
•    lojalność, edukacja, zaufanie, wiedza, PR, reklama – gdzie jest klucz do sukcesu?

    Patronami  Honorowymi sesji są Związek Banków Polskich oraz Visa Europe.

    Patronem medialnym konferencji pozostaje od lat Bankier.pl.

    Szczegółowa agenda konferencji, zlokalizowanej tradycyjnie  w „Polonia Palace Hotel” w centrum Warszawy, oraz formularz zgłoszenia znajdują się na stronie: http://www.polskiekarty.info.pl

    Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

    Serdecznie zapraszam!

    Sławomir Cieśliński
    Medien Service

    Organizator:
    Medien Service
    Sławomir Cieśliński
    GSM: 0-502111153
    e-mail:  medserv@interia.pl    lub  medien_service@poczta.onet.pl
    www.polskiekarty.info.pl  |  www.conkarta.pl
    www.medienservice.com.pl  |  www.cardsalmanach.eu
Źródło: PR News