eGospodarka.pl z QNet

Według badania Prawdziwy Profil w listopadzie 2003 – po roku od powstania – serwis eGospodarka.pl zanotował aż 82 tysiące unikalnych użytkowników, co stawia go w ścisłej czołówce najlepszych serwisów biznesowych. Ciągły wzrost popularności oraz atrakcyjny profil przeciętnego użytkownika serwisu eGospodarka.pl zaowocował większym zainteresowaniem sieci reklamowych.

– QNet zaoferował nam wyjątkowo korzystne warunki współpracy oraz ciekawe formy marketingowego wsparcia naszego serwisu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że firma ta ma silne zaplecze w postaci brokera reklamy internetowej, jakim jest ClickAd Sp. z o.o. Zmiana sieci reklamy na pewno będzie korzystna dla naszego serwisu – mówi Beata Szkodzin, kierownik projektu eGospodarka.pl.

W sieci Qnet znajduje się około dziewięćdziesięciu witryn internetowych (www.q-net.com.pl/sitesList.php), wśród nich witryny m.in. z kategorii biznes, rozrywka, e-commerce, GSM, informacje czy technologie.

* * * * * * * * *

eGospodarka.pl

eGospodarka.pl (www.e-gospodarka.pl) to praktyczny poradnik internetu, stworzony z myślą o małej i średniej wielkości przedsiębiorstwach z różnych sektorów gospodarki. Dostarcza zarówno wiedzy jak i narzędzi e-biznesowych. W ramach serwisu można znaleźć aktualności, słowniki, wyszukiwarki, kalkulatory ofert, materiały szkoleniowe oraz konferencyjne a także konkretne rozwiązania – kreatory sklepów, stron www oraz usługi ISP. Misją serwisu eGospodarka jest dostarczanie praktycznych informacji i narzędzi oraz pomoc w podejmowaniu decyzji dotyczących zaistnienia firmy w internecie.

QNet

Sieć reklamy internetowej QNet (www.q-net.com.pl) wystartowała 5 listopada 2002 roku. Witryny zrzeszone w tej sieci są objęte badaniem Prawdziwy Profil, które jest realizowane w sposób ciągły wspólnie z I-Metrią i Global Marketing. Prawdziwy Profil to połączenie badania ankietowego(web survey) z monitoringiem ruchu internetowego (system GeMius) witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych, które pozwala na przedstawienie reklamodawcom rzetelnych danych na temat profilu użytkownika. Sieć Qnet dodatkowo objęła swoje witryny badaniem WebProfiler przeprowadzonym przez TNS OBOP. Badanie to jest gwarantowane wszystkim zrzeszonym w sieci Qnet.