Użytkownicy kont w BZ WBK cieszą się nieograniczonym dostępem do usług bankowych dzięki serwisowi BZWBK24 mobile. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV – przygotowała specjalną aplikację konkursową online – Egzamin z mobilności, w której przeniosła serwis BZWBK24 mobile na Facebooka, promując w ten sposób bankowość mobilną.
Jak przekonać internautów do bankowości mobilnej? Korzystanie z usług bankowych za pomocą smartfona to nie tylko oszczędność czasu, ale również świetna zabawa. Lemon Sky (dawniej Adv.pl) postanowiła przeegzaminować użytkowników Facebooka z bankowości mobilnej. Aplikacja konkursowa do złudzenia przypomina smartfon. Gracz, korzystający z aplikacji „Egzamin z mobilności” nie tylko poznaje sposób funkcjonowania oraz użyteczność BZWBK24 mobile, ale również ma szansę na wygraną. Użytkownik codziennie ma inne zadanie do wykonania. Na koniec typuje kwotę dnia. Każdego dnia wygrywają 3 osoby, które jako pierwsze wytypują kwotę dnia z dokładnością do 1 grosza lub będą jej najbliżej. Aplikacja wystartowała w dniu 9 lutego 2012.
Lemon Sky współpracuje z Bankiem Zachodnim WBK w zakresie social media. Agencja odpowiada za kreację i realizację działań w mediach społecznościowych, mających na celu popularyzację bankowości mobilnej oraz kredytów gotówkowych.
Źródło: Lemon Sky