EL2 wspiera sprzedaż

„Naszym celem jest nie tylko profesjonalne projektowanie i realizowanie kampanii z zakresu mobile marketingu, jesteśmy jedyną agencją w Polsce posiadającą kompletny zestaw narzędzi do przeprowadzania projektów. Ponadto, a często przede wszystkim, dla firm, z którymi współpracujemy jesteśmy doradcami i partnerami pomagającymi w osiągnięciu zamierzonego celu.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Chcemy dzielić się naszą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem z zarządcami i marketeremi – z tymi którzy poszukują efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż produktów i usług. Dla tych zaś, którzy poznali znaczenie marketingu mobilnego, chcemy przekazać praktyczne wykorzystanie posiadanej przez nich wiedzy, na bieżąco uzupełnianej o nowości technologiczne” – uzasadnia Andrzej Ziemiński.

Obecnie, w dobie usług informatycznych, w nowej erze komunikacji marketingowej liczy się szybkość, precyzja i efekt dotarcia do adresata. Jedynie marketing wsparty nowoczesnymi technologiami daje jakość, która może być efektywnym narzędziem sprzedaży produktów czy też usług. Skuteczność narzędzia jakim jest telefon komórkowy jest wyższa niż w przypadku innych form marketingu bezpośredniego, a to za sprawą możliwości zindywidualizowanego, trafnego dotarcia do odbiorców naszych produktów i usług.

95% adresatów otwiera i czyta odebrane wiadomości SMS, 63% społeczeństwa akceptuję tę formę przekazu (porównywalnie z reklamą telewizyjną czy radiową, możliwość szybkiej reakcji na przekaz marketingowy, niskie koszty przygotowania kampanii, możliwość tworzenia profesjonalnej bazy danych odbiorców produktów i usług… to tylko niektóre zalety marketingu mobilnego. Ta lista wciąż się rozszerza, a nowe możliwości i technologie, które z ogromną szybkością opanowują rynek sprawiają, iż nie sposób przejść koło nich obojętnie.

„Codziennie odbieramy liczne telefony, mail`e z zapytaniami, jak przygotować efektywną kampanię, dlaczego marketing mobilny zwiększa sprzedaż, czy poprzez wykorzystanie narzędzi mobilnego marketingu możemy osiągnąć także inne cele. Na te kwestie odpowiadamy z ogromną satysfakcją gdyż wiemy, że odpowiedzi szukają osoby, które podążają za nowymi technologiami i poszukują innych, nowych, atrakcyjnych form komunikacji z klientem” – mówi Tomasz Broński, prelegent konferencji, na co dzień Account Manager w Agencji Marketingu Mobilnego EL2. „Teraz możemy mówić także o mobile marketingu wśród osób, dla których skuteczne działania marketingowe to ważna kwestia, które chcą na tak konkurencyjnym rynku wypaść jak najlepiej. Chcemy wskazać nie tylko na tendencje, na zalety, na możliwości nowej i atrakcyjnej komunikacji z klientem, na uzupełnienie dotychczasowych działań reklamowo-promocyjnych. Pragniemy przede wszystkim pokazać jego praktyczne uzasadnienie.” – dodaje Tomasz Broński.

Co to jest marketing mobilny? W czym tkwi jego siła i skuteczność? Jak wyróżnić swój produkt spośród tysiąca innych konkurencyjnych? Jak zwiększyć sprzedaż poprzez zastosowanie technik marketingu mobilnego? Czy zgrany duet jakim jest marketing mobilny i nowoczesne technologie są w stanie sprostać wymaganiom konsumenta, klienta, hurtownika, marketera… XXI wieku? Między innymi na te pytania znajdą odpowiedź uczestnicy panelu konferencji Sprzedaż, która odbędzie się 27 kwietnia br. (środa) w Hotelu Lord, przy Al. Krakowskiej 218, w Warszawie. Początek prezentacji EL2 rozpocznie się o godzinie 9.20 w Sali C. Wszystkich zainteresowanych mobilnymi rozwiązaniami serdecznie zapraszamy na to wydarzenie.

Więcej informacji na temat konferencji zamieszczono na stronie internetowej: www.sprzedaż.info.pl/konferencja.