Electro World wybrał Aurorę

„Pojawienie się sklepów Electro World w Czechach i na Węgrzech wywołało rewolucję na rynku RTV i AGD. Podobnie będzie w Polsce. Rynek czeka wojna cenowa, bo Electro World walczy o klienta najniższą ceną i najlepszą jakością obsługi klienta. Takie wydarzenie wymaga sprawnej obsługi PR. Cieszę się, że możemy się podjąć tego wyzwania” – mówi Artur Adamowicz, zarządzający agencją Aurora Communication.

Celem działań PR jest wsparcie działań reklamowych w wykreowaniu wizerunku nowej w Polsce marki na konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej RTV i AGD. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty Aurora Communication koordynuje swoje działania z londyńską centralą firmy.

„Electro World to nie tylko najniższe ceny. Będziemy się wyróżniać sposobem obsługi klienta oraz metodami zarządzania. Electro World jest przyjazny dla klienta i pracownika. Jesteśmy z tego dumni i poprzez działania PR chcemy poinformować o tym media, naszych przyszłych klientów, partnerów i pracowników” – mówi Jacek Gruchalski, dyrektor Electro World Polska.

Aurora Communication to agencja stowarzyszona w PEGASUS GROUP. Aurora realizowała kampanie m.in. dla takich firm jak Rigips, Campus, Nobiles, Linde Gaz Polska, Praktiker, Electrolux, Zakłady Farmaceutyczne Unia, Silka.