Elektroniczne doładowania telefonów chętniej wybierane przez Polaków

Zanotowane w ostatnim czasie dynamicznie rosnące zainteresowanie korzystaniem z usługi elektronicznego doładowania kont telefonicznych w punktach naziemnych oraz szybki wzrost sprzedaży wymusił wyodrębnienie tej usługi ze struktur grupy Blue Media.

Obecnie współpracę z Partnerami i obsługę naziemnej sieci punktów oferujących elektroniczną formę uzupełnienia konta prowadzi BluePay SA, reprezentowana przez Adriana Lachowicza – członka zarządu i dyrektora sprzedaży.

– W zasadzie nie dziwi nas zaobserwowana tendencja – mówi Adrian Lachowicz – sprzedaż doładowań elektronicznych staje się bardziej popularna, ponieważ jest wygodniejsza, bezpieczniejsza i nie pociąga za sobą kosztów magazynowania kart zdrapek.

– Obsługa terminala, który dosłownie w ciągu kilku sekund umożliwia doładowanie karty, jest bardzo prosta, a wszyscy Partnerzy w ramach współpracy objęci są pomocą naszego Call Center, a także wsparciem technicznym – dodaje A. Lachowicz.

– Mimo dobrej koniunktury dla naszych usług, nie spoczywamy na laurach. Konkurencja na tym rynku jest liczna i silna, dlatego też staramy się być cały czas o krok przed nią. Wprowadzamy nowe produkty, udoskonalamy nasze rozwiązania, by maksymalnie sprostać oczekiwaniom naszych Partnerów – zapewnia A. Lachowicz.

Ilość współpracujących partnerów rośnie z dnia na dzień, procedura przystąpienia do sieci została zminimalizowana do niezbędnych czynności, które załatwia się zdalnie, bez konieczności osobistego kontaktu.

Plany do końca roku 2007 zakładają wdrożenie kolejnych 2 tysięcy terminali służących do doładowań na terenie całej Polski.