Elektroniczne zdrapki w natarciu

Chociaż jak pokazują statystyki jesteśmy krajem dość zapóźnionym w rozwoju telefonii komórkowej, to możemy usprawiedliwiać się znaczną liczbą „farmerów”, zamieszkujących nasz piękny kraj. Bo tak ogólnie, to telefonów ci u nas dostatek – także pre-paidowych. Użytkowników jest na tyle dużo, że robi się z tego poważny rynek – z tego powodu, doładować komórkę można wszędzie – w sklepie, w bankomacie, w kiosku, przez internet. Kupując tradycyjną zdrapkę, otrzymując wydrukowany numer, czy po prostu doładowując konto on-line. I właśnie tą ostatnią możliwość oferuje firma Blue Media. Co więcej oferuje prosty system rozszerzenia serwisów transakcyjnych banków o platformę Top-up. Jak na razie z takiej możliwości korzysta pięć banków: Bank BPH, BGŻ, BZ WBK, Inteligo oraz mBank. W kolejce czeka już pięć następnych. Wszystko przez dość długie testy – bo trwające od 3 miesięcy do nawet pół roku. Ciekawi jesteśmy, które to te pięć banków. Znając życie – pewnie Millennium, ING, MultiBank. A pozostałe dwa? No nie wiemy – jeśli ktoś wie – prosimy o wpisywanie w komentarzach! 🙂