W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń. W celu bardziej kompleksowej obsługi klientów EM Lab będzie rozwijał usługi, które są spójne i komplementarne z jego dotychczasową działalnością. – New Connect został stworzony z myślą o młodych spółkach z dużym potencjałem wzrostu, a my idealnie pasujemy do tej kategorii – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu. – Planowane przychody spółki w 2007 r. wyniosą około 11,5 mln PLN, a zysk brutto 1,370 mln PLN. Planujemy utrzymać co najmniej 30 % dynamikę wzrostu w kolejnych latach. – dodał Kozankiewicz.
– Olbrzymi wzrost zainteresowania marketerów usługami oferowanymi przez EM Lab, wsparty dynamicznym liderem i kreatywnym zespołem, zdecydował o wyborze tej ścieżki dalszego rozwoju dla spółki. Analizy rynkowe pokazują, że marketing doświadczeń jest trzecim najbardziej dynamicznie rosnącym rynkiem usług w obszarze komunikacji marketingowej w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej (po Internecie i marketingu mobilnym) – mówi Tomasz Grzybowski, partner w Mothership.