eMakler w nowej odsłonie

mBank wdrożył w serwisie transakcyjnym aplikację do obserwacji notowań i wykresów giełdowych, mStatica, a wraz z nią notowania mobilne. Rozwiązanie dostępne jest dla blisko 200 tys. użytkowników usługi maklerskiej.

Aplikacja mStatica prezentuje kursy i wykresy giełdowe on-line, umożliwia zaawansowane zarządzanie instrumentami w zakładkach i monitorowanie rynku, a także udostępnia wskaźniki analizy technicznej oraz  różnorodne sposoby prezentacji danych w wykresach liniowych i kolumnowych. Jest to rozwiązanie zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących inwestorów, upraszczające sposób korzystania z usługi maklerskiej dzięki zintegrowaniu z serwisem transakcyjnym banku. Pozwoli to klientom na składanie zleceń kupna/sprzedaży wprost z poziomu aplikacji.

– U podstaw wprowadzenia i rozwoju usługi maklerskiej w mBanku zawsze leżało budowanie przewagi konkurencyjnej w zakresie szerokości oferty. W międzyczasie stała się to najpopularniejsza na rynku usługa, a  jej dalszy rozwój i kolejne zmiany to efekt nieustannie rosnących oczekiwań klientów. Tym bardziej, że wielu z inwestorów korzystających z naszego rozwiązania stało się wytrawnymi graczami giełdowymi – mówi Monika Chwiedziewicz, zastępca dyrektora Departamentu Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych.

Ważną zmianą jest także wprowadzenie kalkulatora zysków i strat, czyli prezentacji średniej ceny kupna poszczególnych papierów w portfelu klienta, kursu na zamknięciu sesji z dnia poprzedniego i zysku/straty w stosunku do średniej ceny kupna.

Dodatkowo, w ramach eMaklera klienci uzyskali możliwość składania szybkich zleceń, bez konieczności prezentowania podsumowania oraz zatwierdzania hasłem, mogą także poznać stan portfela na określony dzień w przeszłości dzięki funkcji „wycena portfela”. Zmianom uległy także formatki zleceń kupna i sprzedaży, co ma uprościć inwestowanie.

Poza zmianami w usłudze maklerskiej, klientom mBanku zaprezentowano także możliwość generowania potwierdzeń dokonania przelewu na wybrany adres e-mail automatycznie po zleceniu przelewu oraz uproszczoną procedurę wykonania przelewu.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Źródło: mBank