Encyklopedia Zdrowia Gazety Wyborczej

Do współpracy przy tworzeniu Encyklopedii redakcja zaprosiła znanych dziennikarzy medycznych oraz – jako konsultantów – 30 lekarzy z grona najwybitniejszych polskich specjalistów. Wybranym tematom towarzyszyć będą dyżury telefoniczne w Gazecie, w czasie których lekarze odpowiadać będą na pytania czytelników.

Encyklopedia podzielona jest na trzy główne działy: Choroby i leczenie, Zdrowy tryb życia i Rozwój dziecka. Poszczególne części Encyklopedii oddzielone są od siebie kolorowymi przekładkami, na których umieszczono spis treści oraz nazwiska lekarzy, którzy konsultowali dany dział. Każdy proponowany czytelnikom zeszyt Encyklopedii zawiera trzy niezależne od siebie tematy. Tematy nie pojawiają się po kolei zgodnie ze spisem treści i numeracją stron, ale zgodnie z „sezonową” aktualnością danego zagadnienia np. przeziębienia ukażą się jesienią, tematy związane z seksem – na Walentynki itd. Atutem Encyklopedii są barwne zdjęcia, tabele i infografiki oraz wysoka jakość edytorska.

Nakład pierwszego odcinka z segregatorem wynosi 540 000 egzemplarzy.

Kampania reklamowa Encyklopedii Zdrowia obejmuje reklamę zewnętrzną (AMS), telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radio (Radio Zet, RMF FM, Jedynka, Trójka, Tok FM oraz 24 lokalne rozgłośnie Agory), prasę (Polityka, Dziecko, Poradnik Domowy, Gazeta Wyborcza) oraz internet (Gazeta.pl). Kreację przygotowała Agencja Reklamowa DDB Warszawa. Kampanię telewizyjną i radiową zaplanował i zakupił Dom Mediowy Starlink. Partnerem Encyklopedii Zdrowia Gazety Wyborczej jest Flora pro activ.

Encyklopedię Zdrowia Gazety Wyborczej warto mieć w domu – wychodzi na zdrowie!