Equinox Polska rozpoczyna współpracę z Mennicą Polską

Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – czołowym producentem monet i numizmatów. Equinox odpowiedzialny będzie za planowanie kampanii i zakup mediów. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie kompleksowej i skutecznej komunikacji marketingowej.

Od marca br. Mennica Polska powierzyła swój budżet reklamowy niezależnemu domowi mediowemu Equinox Polska. Pierwszą, przygotowaną przez dział Equinox Interactive, kampanią dla nowego klienta jest akcja promująca nowy portal internetowy Mennicy Polskiej, w którym można kupować przede wszystkich złoto inwestycyjne jak również drogocenne kamienie i srebro.


Portal inwestycyjny Mennicy Polskiej ze złotem, srebrem i brylantami, działający pod adresem www.inwestycje.mennica.com.pl, jest stroną na której oprócz bezpiecznego dokonywania zakupów, można na bieżąco śledzić informacje o sytuacji na krajowym i globalnym rynku inwestycji. Mennica Polska daje inwestorom gwarancję odkupienia sztabek oraz umożliwia ich składowanie.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki oraz budowanie wizerunku portalu internetowego Mennicy Polskiej jako źródła informacji i platformy inwestycji w kruszce. Kampania portalu inwestycyjnego skierowana jest do biznesmenów i opiera się na wykorzystaniu narzędzi pozwalających na precyzyjne dotarcie do grupy celowej zainteresowanej inwestycjami. Equinox Interactive zaplanował kampanię internetową w największych portalach finansowych, wspartą mediami biznesowymi oraz life-stylowymi, pozwalającymi na dotarcie do grupy biznesowej „po godzinach”.

W kampanii wykorzystane zostało targetowanie behawioralne. Jednocześnie reklamy portalu Mennicy będą obecne w wydaniach tygodnika Newsweek na iPadach. Całość kampanii wsparta jest działaniami SEM w wyszukiwarkach. Ostatnią odsłoną akcji promocyjnej będzie komunikacja digital signage, zaplanowana na ekranach LCD w autobusach przewożących podróżnych na lotniskach.

Kreację kampanii przygotowała Unia Interactive. Działania reklamowe portalu inwestycyjnego Mennicy Polskiej rozpoczęła się 14 marca i z różnym natężeniem trwać będzie przez cały rok.

Źródło: Equinox Polska