Ergo buduje wzrost z nową strategią marki

Grupa ERGO poinformowała o zamiarze przyszłego ujednolicenia marki, pod którą będzie sprzedawała ubezpieczenia majątkowe i życiowe w Niemczech. Podjęte działania mają być odpowiedzią na potrzeby rodzimego rynku.

Dotychczas ubezpieczenia były oferowane między innymi przez towarzystwa Hamburg Mannheimer, Victoria, DAS, DKV, ERV. Jak podkreślają przedstawiciele ERGO, ujednolicenie działania wielu niemieckich spółek pod jedną nazwą, pozwoli na większą elastyczność biznesową. Stworzenie globalnej marki będzie sprzyjało rozwojowi spółek umocniając kanały sprzedaży. Wspólna marka sprzyjać będzie równocześnie podkreślaniu wiarygodności i doskonałej stabilności finansowej ERGO. Jednocześnie ubezpieczyciele oferujący specjalistyczne produkty zachowają swoje nazwy. Ubezpieczenia zdrowotne będą sprzedawane pod marką DKV, oferta ochrony prawnej pozostanie w kompetencji DAS, polisy turystyczne będą rozwijane pod marką ERV.

ERGO zapowiedziało ujednolicenie marki w Niemczech do połowy 2010 r.

 – To dawno oczekiwana decyzja – mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu ERGO Hestii odpowiedzialna za marketing i sprzedaż – Globalna marka pozwala na wykorzystanie efektu synergii, sprzyjając chociażby rozpoznawalności marki. Hestia pozycjonuje się pod marką ERGO już od 10 lat, dlatego zmiana nie oznacza dla nas dzisiaj niczego nowego w sensie dosłownym. Będziemy obserwowali rezultaty budowy globalnej marki dokonując być może w przyszłości takiego wyboru, który w większym stopniu pozwoli nam skorzystać z siły globalnej marki – dodała Małgorzata Makulska.

ERGO to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie. Reprezentowana w ponad 30 krajach, swoje działania koncentruje przede wszystkim na starym kontynencie i Azji. ERGO zaufało już ponad 40 milionów klientów.
Źródło: Grupa Ergo Hestia