Ergo Hestia: Dziesięć lat w sieci

Pod koniec 2006 roku odnotowywano miesięcznie 82 000 wejść na www.hestia.pl. O tej samej porze roku 2002 rejestrowano ich 6 000, czyli 13 razy mniej. W tym samym okresie liczba internautów w Polsce, według różnych danych, maksymalnie podwoiła się.

Grupa Ergo Hestia uruchomiła swój serwis internetowy w 1996 roku, będąc wówczas pionierem wśród polskich ubezpieczycieli. Serwis jest systematycznie udoskonalany – został między innymi wyposażony w unikatowe rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji – wirtualnego doradcę, Huberta, który przez całą dobę jest do dyspozycji użytkowników. W 2006 roku całkowicie przebudowana została wyszukiwarka punktów sprzedaży ubezpieczeń Ergo Hestii. Serwis zawiera także podserwisy poświęcone konkretnym produktom – sztandarowym ubezpieczeniom majątkowym i na życie dla klientów indywidualnych Ergo Hestii.

Za jego pomocą, już od 10 lat, internauci mogą kupić ubezpieczenia on-line w sklepie internetowym. Za ubezpieczenie można zapłacić kartą kredytową.