Jak zapowiedział podczas niedawnej konferencji prasowej zarząd Grupy Ergo Hestia, docelowo każdy klient będzie posiadać własne e-konto ubezpieczeniowe, dzięki któremu – w sposób analogiczny do usług bankowości internetowej – uzyska wgląd on-line do pełnych informacji o ubezpieczeniu. W sopockiej grupie trwają już prace nad budową zintegrowanego systemu, który składać się będzie między innymi z modułów związanych ze szkodowością, płatnościami oraz ofertą ubezpieczeniową. Ten ostatni opierać się będzie na matrycy produktowej, która w precyzyjny sposób pokaże konstrukcję i zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz możliwości dostosowania jej do indywidualnych potrzeb danego klienta. Uzyska on wygodny dostęp do całej historii jego związku z firmą ubezpieczeniowa.
Serwis internetowy, w swojej pierwszej wersji, Ergo Hestia uruchomiła już w roku 1996, jako pierwszy polski ubezpieczyciel. Stale go rozwija, zgodnie z nowymi możliwościami technologicznymi i potrzebami użytkowników. Od ponad dwóch lat w serwisie www.hestia.pl funkcjonuje pierwszy w polskich ubezpieczeniach wirtualny konsultant, Hubert, który – prezentując ofertę ubezpieczeniową Ergo Hestii i informując o procedurach związanych z likwidacją szkód – przeprowadził z internautami już ponad 120.000 rozmów. Od jesieni 2006 r. działa też nowa wersja wyszukiwarki punktów sprzedaży ubezpieczeń Ergo Hestii, na bieżąco wzbogacana o nowe dane, w związku z intensywnym rozwojem sieci w całej Polsce. Pośrednicy sopockiego ubezpieczyciela mogą natomiast, już od roku, korzystać z Internetowego Biura Obsługi Agenta, umożliwiającego między innymi korzystanie z szeregu usług on-line wspierających sprzedaż ubezpieczeń i obsługę klienta.