Otwarcie trzech kolejnych stoisk w samej Warszawie w ciągu zaledwie dwóch tygodni pokazuje dynamikę rozwoju sieci. Od 1 lutego 2007 r. nowoczesny punkt (już siódmy w stolicy) działa w Centrum Handlowym Reduta, 20 lutego kolejny zostanie uruchomiony w Centrum Handlowym Wileńska, a 1 marca – w Centrum Handlowym Targówek. 15 marca następne stoisko powstanie w Opolu, w supermarkecie Real. Kilka dni później nowe stoisko pojawi się w Rzeszowie. W całym kraju działa ich już ponad 40 – aktualny wykaz jest zamieszczony w serwisie internetowym www.hestia.pl. Do końca 2007 roku sieć stoisk Ergo Hestii ma liczyć nawet sto punktów.
Pierwsze, pilotażowe stoisko firmowe sprzedaży ubezpieczeń powstało w 2003 roku w Galerii Mokotów. Ergo Hestia opracowała autorskie standardy wyposażenia takich punktów i pracy obsługujących je agentów ubezpieczeniowych. W stoiskach dostępne są ubezpieczenia majątkowe i na życie dla klientów indywidualnych, a także dla przedsiębiorców. Na miejscu można skonstruować kompleksową ofertę dla danego klienta i skalkulować wysokość składki ubezpieczeniowej. Stoiska są wykorzystywane również jako miejsce działań marketingowych i niestandardowych akcji promujących ubezpieczenia.
Stoiska Ergo Hestii działają przez siedem dni w tygodniu, w godzinach, w których tradycyjne miejsca sprzedaży ubezpieczeń są już nieczynne. Projekt tworzenia punktów sprzedaży ubezpieczeń w centrach handlowych to element strategicznej rozbudowy wyłącznej sieci dystrybucji sopockiego ubezpieczyciela. Równolegle powoływane są inne jednostki terenowe firmy – przedstawicielstwa, oddziały i agencje. Cała sieć liczy już łącznie czterysta punktów.