Ergo Hestia w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm

Ubezpieczeni w Ergo Hestii należą do najbardziej zadowolonych w Polsce – wynika z badania pod patronatem Rzeczpospolitej, przeprowadzonego na podstawie opinii 3 milionów klientów z ponad 2 tys. miejscowości w całej Polsce.

Ergo Hestia została wyróżniona godłem „Jakość Obsługi 2011”. Głosami samych klientów znalazła się wśród 100 najlepiej obsługujących ich firm.

Kapitułę konkursu decydującą o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” tworzą wszyscy konsumenci w Polsce, którzy na stronie jakoscobslugi.pl mogą zgłaszać własną obserwację, a ich ocena wpływa na kształt listy stu najbardziej przyjaznych dla klienta firm w Polsce. Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi – laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

To nie pierwszy raz, kiedy klienci podkreślają wyjątkowość obsługi Ergo Hestii: wyjątkowy serwis likwidacji szkód został w tym roku doceniony i zauważony przez najbardziej wymagającą grupę – czyli kierowców, którzy mają wykupione AC.

Jak wynika z ich opinii, zebranych przez TNS Pentor, aż 80 proc. klientów Ergo Hestii jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z wysokości odszkodowania – dostaje tyle pieniędzy, na ile liczyło. To najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych (badano 12 największych firm).

77 proc. klientów, którzy mają AC wykupione w Ergo Hestii, jest bardzo zadowolonych lub przynajmniej zadowolonych z tego, jak szybko została zlikwidowana ich szkoda – to również najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych

Satysfakcja klientów przełożyła się na bardzo dobre wyniki finansowe w pierwszym półroczu. Klienci firm Grupy Ergo Hestia powierzyli firmie ponad 2,104 mld zł – taką składkę przypisaną brutto zebrały w pierwszym półroczu trzy spółki Grupy. Pierwsze sześć miesięcy tego roku były dla Grupy czasem wzrostu sprzedaży; wynik finansowych poprawił się znacząco. W obszarze ubezpieczeń majątkowych wartość sprzedaży wzrosła o jedną piątą.

Godło „Jakość Obsługi 2011” przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi, poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat. Wyróżnienie od konsumentów, które co roku jest przyznawane w programie Jakość Obsługi, trafiło do Ergo Hestii jako jednego z trzech ubezpieczycieli w Polsce. Wyjątkową obsługą cieszą się również klienci Allianz i PZU.

Źródło: Ergo Hestia SA