Ericsson – o strategii aplikacji 3G

„Rynek telekomunikacyjny jest dojrzały pod względem nasycenia abonentów, jednakże dochody oraz ruch w sieci nadal pozostawiają wiele do życzenia – powiedział Kurt Sillén, Wiceprezes Ericsson Mobility World – Operatorzy komórkowi oraz dostawcy aplikacji mobilnych potrzebują nie pojedynczej usługi, lecz ich zabójczego koktajlu aby zwiększyć dochody. Wprowadzenie aplikacji usług nie jest ekstrawagancją ani zwykłą dywersyfikacją usług. Umiejętna ich implementacja staje się ważnym elementem gry o klienta i decyduje o skuteczności finansowej.”

Kurt Sillén powiedział, że wprowadzenie telefonii trzeciej generacji jest zaledwie początkiem procesu zmian w telekomunikacji. Dopiero wprowadzenie aplikacji i integracja usług będą decydowały o atrakcyjności i pełnym wykorzystaniu technologii 3G. Celem Ericsson Mobility World jest pomoc operatorom, dostawcom aplikacji oraz przedsiębiorstwom w identyfikacji potrzeb, pokazaniu możliwych rozwiązań oraz ich wdrożeniu.

Ericsson Mobility World jest organizacją sieci lokalnych centrów w ramach firmy Ericsson. Celem Ericsson Mobility World jest tworzenie oraz wdrażanie aplikacji i usług w telefonii komórkowej. Odbiorcami produktów Ericsson Mobility World są operatorzy dostawcy Internetu oraz przedsiębiorstwa.

Prezentacja Kurta Sillena