eService powiększa portfolio klientów

W sierpniu bieżącego roku do grona firm korzystających z usług eService, lidera technologicznego na polskim rynku akceptacji kart płatniczych, dołączyły trzy silne marki, którym Spółka zapewni dostęp do najwyższej jakości usług, między innymi płatności zbliżeniowych i możliwości realizacji transakcji w walucie karty (DCC).

eService konsekwentnie realizuje swoją strategię biznesową i powiększa portfolio klientów o silnych graczy na rynku. W gronie firm współpracujących ze Spółką znajdują się największe sieci detaliczne w Polsce, operatorzy pocztowi, a także stacje paliw. Od sierpnia do tej grupy dołączyło PKP Intercity, Multikino oraz sieć sklepów sportowych 4F.

eService zajmie się obsługą płatności elektronicznych w blisko 300 punktach sprzedaży PKP Intercity, dzięki czemu wszyscy podróżujący będą mogli zapłacić za bilety kolejowe kartą. W 27 Multikinach oprócz biletów na seans filmowy, szybko i bezpiecznie będzie można kupić doładowanie telefonu komórkowego, natomiast wszyscy amatorzy sportu będą mogli zapłacić w coraz bardziej popularnej technologii bezstykowej za markową odzież sportową w ponad 220 sklepach należących do sieci 4F.

Dodatkowo w Multikinie i 4F eService zapewni posiadaczom kart zagranicznych możliwość płatności w walucie karty (DCC). Dynamic Currency Conversion to usługa, dzięki której klient z zagranicy unika ryzyka podwójnego przewalutowania i już w momencie transakcji zna dokładną kwotę jaką zostanie obciążony jego rachunek.

eService gwarantuje swoim klientom najwyższy poziom bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji, jednocześnie zapewniając dostęp do nowoczesnych usług i najwyższej jakości sprzętu. To właśnie połączenie rzetelności i innowacyjności sprawia, że Spółka wyróżnia się spośród konkurencji i konsekwentnie zwiększa swoje udziały w rynku.

„Nasi Klienci mogą zawsze liczyć na innowacyjne rozwiązania i dostęp do najnowszych technologii. Indywidualne podejście i zaangażowanie pozwalają nam na tworzenie produktów i usług, które odpowiadają na potrzeby Klienta i zapewniają efektywność i komfort współpracy. Bardzo cieszy nas możliwość rozwoju jaką stwarza rosnąca liczba naszych partnerów biznesowych, mamy dużo ciekawych pomysłów i z optymizmem patrzymy w przyszłość.” – mówi Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService S.A.

Źródło: eService S.A.