Estimage PR dba o De’Longhi

Do głównych zadań Estimage PR należeć będzie tworzenie, wdrażanie i koordynacja wszelkich działań mających na celu pozycjonowanie marki, umacnianie obranego wizerunku firmy oraz jej produktów. Agencja, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie aktywnej polityki medialnej na rzecz De’Longhi.

„Sprzęt marki De’Longhi towarzyszy użytkownikom praktycznie przez cały dzień. Od zrobienia porannej kawy, poprzez przygotowanie tostów po odgrzanie lunchu, tudzież spóźnionego obiadu w mikrofalówce. To niezawodny sprzęt, który jest obecny podczas wykonywania większości codziennych, prozaicznych czynności. Dlatego też w naszej wstępnej koncepcji zakładamy wybitnie niekonwencjonalną komunikację marki. Chcemy sprawić by „codzienność” była wyjątkowym przeżyciem dla wszystkich użytkowników urządzeń marki De’Longhi.” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

„Urządzenia marki De’Longhi wyróżnia niezawodność, zaawansowanie technologiczne i wyjątkowy design dostosowany do różnych gustów oraz koncepcji wystroju kuchennego wnętrza. Wybraliśmy Estimage PR ze względu na przedstawione przez agencję niekonwencjonalne rozwiązania podkreślające zalety produktów De’Longhi. Udowodnili, że doskonale rozumieją rynek i jednocześnie potrafią przełamać panujące w naszej branży standardy komunikacji.” – mówi Gianluca Migliorisi Dyr. Handlowy i Marketingu East Trading Company S.A.

W opracowywanej strategii działań agencja Estimage PR zakłada przeprowadzenie szeregu niekonwencjonalnych działań zewnętrznych. Ich nadrzędnym celem będzie trwałe dotarcie do świadomości potencjalnych konsumentów z komunikatami podkreślającymi główne wyróżniki produktów marki De’Longhi – niezawodność, technologia i design.