EURO RSCG 4D autorem kampanii Karty Kredytowej STUDENT PKO Banku Polskiego

Jej wizerunek pojawi się na plakatach i ulotkach w PKO Banku Polskim, a także w telewizji TVN Siedem i MTV, na billboardach sponsorskich programu „The Trip”. PKO Bank Polski, wydawca przezroczystej Karty Kredytowej STUDENT, jest sponsorem emitowanej w obu tych kanałach polskiej wersji programu „The Trip”, z udziałem polskich studentów. Promocja Karty Kredytowej STUDENT przeprowadzana jest również w prasie studenckiej (Students News, Gazeta Studencka, Dlaczego, Euro Student) i na stronach internetowych PKO Banku Polskiego, a także TVN Siedem, MTV, Newsweek Polska i Radiostacji.

Dodatkowym działaniem wspierającym launch karty jest konkurs z nagrodami. Studenci, którzy złożą wniosek o wydanie Karty Kredytowej STUDENT i wypełnią kupon konkursowy, mogą wygrać jedną z dwóch wycieczek do Amsterdamu, tj. ekscytującą wyprawę śladami „the Trip” oraz wiele zestawów podróżnika. Działania potrwają do 30 listopada 2004 roku. Kampania  i pomysły kreatywne zostały przygotowane przez Agencję Euro RSCG 4D.