Euro RSCG Warsaw dla Canal+

CANAL+ CYFROWY rozpoczyna wiosenny sezon sprzedażowy 1 marca, startując z intensywną kampanią reklamową CYFRY+ przygotowaną przez EURO RSCG WARSAW. Materiały do punktów sprzedaży oraz dla abonentów przygotowała agencja ADAH Advertising.

Kampania komunikuje ofertę związaną z 10. rocznicą obecności w Polsce CANAL+, flagowego kanału platformy CYFRA+. W urodzinowej promocji spółka CANAL+ CYFROWY oferuje nowym abonentom platformy 10 miesięcy CANAL+ gratis, a dla aktualnych abonentów CANAL+ przygotowuje wyjątkowe, urodzinowe niespodzianki.

Na kampanię CYFRY+ złożą się dwa spoty telewizyjne, jeden eksponujący ofertę filmową, a drugi ofertę sportową CANAL+. Ponadto komunikacja obejmie prasę, radio, Internet i punkty dystrybucyjne. W 2005 r. kontynuowana będzie zainicjowana w ubiegłym roku dla CYFRY+ strategia brand icon. Plan marketingowy CYFRY+, przygotowany po analizie zmieniających się trendów rynkowych w ubiegłych latach, zakłada precyzyjnie targetowane promocje i dużą dawkę komunikacji wizerunkowej, budującej wartość produktu w oczach konsumentów. Spółka CANAL+ CYFROWY kontynuować będzie rozwój oferty programowej CYFRY+, zgodnie z oczekiwaniami rynku.

Wśród autorów kampanii CYFRY+ należy wymienić Marka Straszewskiego, który wykonał fotografie użyte w materiałach drukowanych i Internecie. Spoty telewizyjne wyreżyserował Maciej Żak, a prezentacja oferty programowej CANAL+ została przygotowana przez Mariusza Michalika z zespołu autopromocji CANAL+. Produkcję filmową powierzono studiu filmowemu OTO. Wizerunek brand icon odświeżono we współpracy z kreatorem mody Michałem Starostem, wizażystą Pawłem Bikiem i stylistą fryzur Pawłem Kaletą.

Kampania potrwa do 31 marca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaplanning Group.