Euro RSCG Warsaw dla ING Banku

Kampania związaną jest promocją oferty dla średnich firm. Przekaz skierowany jest do osób zarządzających finansami przedsiębiorstw o rocznych obrotach od 3,2 mln do 30 mln zł, posiadających firmowe konta w innych bankach niż ING Bank.

Strategia Banku opiera się na dobrej komunikacji z klientem, która jest warunkiem ustalenia najlepszej, indywidualnej oferty. Skłonienie do spotkania z doradcą Banku, zaproponowanie elastycznej oferty, poprzez wsłuchanie się w potrzeby klienta to zamierzenie Banku i główny przekaz kampanii.

Z ING Bankiem możesz się najlepiej porozumieć i przez to otrzymać ofertę dokładnie dla Twojej firmy. W myśl tej filozofii potencjalni klienci dostają przesyłkę, w której znajdują jedną słuchawkę zestawu walkie-talkie. Pod hasłem „Nastawiamy się na odbiór” Bank wyjaśnia, że słucha Twoich potrzeb, tak jak prawdziwy i oddany partner, a nie kolejny bank wrzucający klienta do szufladki o nazwie „średnie firmy”. Do przesyłki dołączony jest spersonalizowany list zapraszający na spotkanie, mające na celu omówienie oferty i przekazanie klientowi drugiej części zestawu krótkofalówek.

Reklama prasowa przedstawia doradcę ING Banku wyciągającego rękę z walkie-talkie w stronę czytelnika. Zostaje on zaproszony na rozmowę z doradcą i partnerskie negocjacje.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Pan Western Media.