Euro RSCG Warsaw dla ING Banku Śląskiego

Kampania złożona jest z 60″ i 45″ reklam telewizyjnych, które w dalszej części kampanii wsparte są dwoma 10″ spotami odnoszącymi się do konkretnych atrybutów produktowych. Spoty będą również wyświetlane w kinie oraz internecie. Kampania wspierana jest różnymi formami banerowymi w Internecie, DM, materiałami promocyjnymi w oddziałach, a także przed placówkami. Pomarańczowe mega myszy będą symbolicznie podłączone do oddziałów podkreślając elektroniczną ofertę Banku oraz istnienie tradycyjnej sieci placówek.

Głównym elementem kampanii reklamowej jest minutowy spot (+skrót do 45?) pt. Kondrat i syn. Marek Kondrat – postać dobrze kojarzona, także z ING, w naturalnej, acz błyskotliwej konwersacji przekonuje dorastającego syna do korzystania z elektronicznego serwisu ING Banku Śląskiego. Przemawiają także czyny: pozornie wymagające czasu czynności dokonują się „while you talk?: siedzący przy komputerze Ojciec kilkoma kliknięciami załatwia sprawę nie przerywając rozmowy. Syn jest zwolennikiem bankowości internetowej – szybkiej, wygodnej I taniej. Od ojca dowiaduje się, że istnieje coś jeszcze lepszego: duży bank z doskonałym serwisem internetowym, bank, do którego można „w razie czego? pójść, który sms-em komunikuje ci bezzwłocznie o zmianach na koncie itd. ING Bank Śląski – taki duży, taki internetowy. Spot jest znacznie spokojniejszy w tonie od masy reklam, co wzmacnia jego zauważalność i percepcję.

Kampania obecna jest w telewizji, kinie, internecie, oraz wsparta działaniami direct marketing oraz BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Pan West Media.

ING Bank Śląski – duży, posiadający setki oddziałów w Polsce bank ma rozwiniętą i bardzo atrakcyjną ofertę bankowości elektronicznej: przez Internet, telefon oraz SMS. W ramach oferty przelewy przez Internet i telefon są bezpłatne, a Pakiet SMS można otrzymać za darmo na 3 miesiące na próbę.