Euro RSCG Warsaw dla Peugeot – Kampania „Rajd Młodych”

Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.

Celem kampanii przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw, promującej Rajd Młodych jest zaroszenie młodych ludzi w wieku 18-25 lat do wzięcia udziału w eliminacjach rajdu.

W tym roku eliminacje odbędą się:

Wielki finał odbędzie się w Warszawie 8 października 2005 roku. Nagrodą główną, jaką otrzyma zwycięzca Rajdu Młodych, jest samochód Peugeot 206 do wykorzystania na przyszłoroczny sezon.

Kampania Rajdu Młodych obecna będzie w prasie skierowanej do młodej grupy docelowej, w rozgłośniach radiowych oraz w działaniach bezpośrednich na uczelniach w formie specjalnych plakatów jak również w Internecie.