Euro RSCG Warsaw – przygotowało najnowszą kampanię Simplus Team "Dziewczyna"

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię multimedialną w telewizji, radiu, prasie, Internecie, oraz na materiałach BTL w miejscach sprzedaży dla marki Simplus Team.

Celem kampanii Simplus Team jest przedstawienie najlepszej oferty na rynku telefonów komórkowych na kartę: 39 gr z VAT za minutę do 7 Swojaków, a do pozostałych jedynie 78 gr z VAT. Pomysł kreatywny oparty jest na scenie z uniwersyteckiego korytarza, którym podąża atrakcyjna dziewczyna. Na plecach widzimy napis: „78 gr dla wszystkich”. Następnie kamera pokazuje dziewczynę z przodu, gdzie na obfitym biuście dostrzegamy napis „39 gr dla Swojaków”. Dziewczyna jest uosobieniem oferty, a cały korytarz patrzy na nią z podziwem. Przekaz jest dodatkowo wzmocniony komentarzem lektora: Najlepsze warunki!

Kampania potrwa do końca lutego. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się McCann Ericsson.