Euro2012.pl – mistrzostwa w Internecie

Serwis, który zostanie uruchomiony pod adresem euro2012.pl ma szansę stać się największym wydarzeniem medialnym w Internecie związanym z mistrzostwami. O potencjale strony świadczyć może ilość osób, które odwiedziły ją w dniu ogłoszenia wyników głosowania Komitetu Wykonawczego UEFA. 200 osób na sekundę to liczba, której nie powstydziłyby się największe serwisy informacyjne w Polsce. „O tym, że mistrzostwa w 2012 roku na pewno się odbędą wiedzieliśmy już dawno. Wykupiliśmy tę domenę bez względu na to, gdzie będą organizowane, z zamiarem tworzenia serwisu informacyjnego o tym wydarzeniu”. – mówi Arkadiusz Michno, dyrektor generalny Ideo.

Obecnie pod adresem euro2012.pl dostępny jest blog, na którym na bieżąco umieszczane będą najważniejsze informacje dotyczące przygotowań do mistrzostw – również pod kątem uruchamianego pod tym adresem portalu. „Jesteśmy na etapie opracowywania projektu funkcjonalnego serwisu, który zostanie tutaj zbudowany i jesteśmy otwarci na propozycje osób, które chciałyby przyłączyć się do naszej inicjatywy.” – powiedział Arkadiusz Michno, Dyrektor Generalny Ideo. Zaraz po ogłoszeniu wyników głosowania Komitetu Wykonawczego UEFA zaczęliśmy kompletować sztab ludzi, złożonych z najlepszych polskich ekspertów marketingu i public relations, którzy są fascynatami polskiego sportu. To wielkie wydarzenie nie tylko dla kibiców, ale i wyzwanie dla świata marketingu i PR, który aktywnie włączy się w promocję tego wydarzenia. Już podczas tegorocznego VI Kongresu Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie eksperci branży PR będą dyskutować nad możliwościami promocji wydarzenia w internecie. – dodał Michno.

– Firma Ideo, to znakomity zespół fachowców, z ogromnym doświadczeniem. Jestem przekonany że już wkrótce będą mogli zaprezentować portal, przygotowany na najwyższym poziomie nie tylko technologicznym, ale przede wszystkim pełnym informacji o tym niezwykłym wydarzeniu. – mówi dr Dariusz Tworzydło, szef grupy doradców ds. public relations projektu.

Portal społecznościowy jaki powstanie na euro2012.pl nie będzie w żaden sposób ograniczał kreatywności i zainteresowań osób go odwiedzających. Stanie się miejscem, skupiającym głównie fanów piłki nożnej. Użytkownicy będą mieli szansę nie tylko zapoznać się z aktualnymi informacjami czy też historią piłkarstwa, ale również wyrażać swoje opinie zarówno w komentarzach jak i na blogach, dyskutować na forach tematycznych, wyszukiwać firmy i instytucje zainteresowane współpracą itp. „Lista możliwości jest długa i tak naprawdę powiększa się z każdym telefonem czy mailem, który odbieramy, a którego autor oferuje nam współpracę. W samą tylko środę otrzymaliśmy kilkadziesiąt ofert od osób, które są zainteresowane współtworzeniem portalu.” – kontynuuje Arkadiusz Michno.

Znając polskie zamiłowanie do piłki nożnej i dumę Polaków, którzy w wielu ważnych momentach historii już nieraz udowadniali, że są zdolni do wielkich czynów, powinniśmy się spodziewać stworzenia naprawdę interesującego miejsca w sieci. Miejsca, które dzięki wysokiemu stopniowi interaktywności będzie żyło własnym życiem, a co najważniejsze – każdemu umożliwi współtworzenie jego zawartości. Internauci na pewno wykorzystają możliwość jaką chce im dać firma Ideo i przyczynią się do budowania wizerunku polskiej piłki, a przez to Polski, w oczach całej Europy. Umożliwi to nie tylko uświetnienie mistrzostw, ale również, a może przede wszystkim – podniesienie prestiżu naszego kraju na arenie międzynarodowej.

Planujemy uruchomić serwis w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS (www.edito.pl). Sprawdził się już w wielu wdrożeniach, w których najważniejsza była wydajność . Jest on autorskim oprogramowaniem firmy Ideo, stale rozwijanym już od blisko 6 lat i wdrożonym w ponad 160 firmach i instytucjach publicznych.