Nagrodę w kategorii „Najlepiej kreowana Marka Banku Detalicznego” otrzymał Euro Bank S.A.
Pentor przeprowadził ankietę wśród około 200 przedstawicieli branży bankowej, aby wyłonić najbardziej podziwianą przez bankowców kreację wizerunku marki na rynku bankowości detalicznej i bankowości dla microfirm.
„Zapytaliśmy osoby na co dzień funkcjonujące na rynku bankowym o trzy rzeczy – mówi Marlena Huszczak z Pentora, organizatorka konferencji – jakie trzy banki najlepiej kreowały swoją markę w roku 2004, w jakiej kolejności można je ustawić oraz dlaczego właśnie te banku zostały wybrane. Najlepszy w rankingu, z wyraźną przewagą głosów okazał się Euro Bank S.A.”.
„To nagroda za pracę, kreatywność i konsekwencję w kreowaniu wizerunku banku – mówi Maciek Szczechura Dyrektor Departamentu Marketingu Euro Banku S.A. – Szczególnie cieszy fakt, że doceniła to nasza konkurencja, znawcy rynku bankowego w Polsce.
Na konferencji w Warszawskim Hotelu Bristol, nagrodę główną – statuetkę z wygrawerowanym wizerunkiem Lamparta z rąk Eugeniusza Śmiłowskiego, prezesa Zarządu Pentor S.A. i Andrzeja Wolskiego Dyrektora Generalnego Związku Banków Polskich, odebrali dyrektor Marketingu Euro Bank S.A. Maciej Szczechura i Dyrektor Generalny Agencji DDB odpowiedzialnej od początku za kreowanie marki Eurobanku – Szymon Gutkowski.
LAMPART to kolejna nagrodą jaka otrzymał Euro Bank S.A. za swoją działalność w obszarze promocji i kreowania wizerunku. Prestiżową nagrodę EFFIE 2004 otrzymał w kategorii lunch, za kampanię „Helikopter”.
Pentor co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości – w tym roku odbyła się 5 edycja Konferencji. Nagrodę LAMPART – przyznano po raz pierwszy. Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.