31 marca 2010 roku dobiegnie końca rozpoczęta 2 lata temu współpraca Premium Club i Euro Banku SA w zakresie programu lojalnościowego. Partnerstwo przyniosło obu stronom zakładane efekty biznesowe i wizerunkowe, a zakończenie współpracy wiąże się z wejściem partnerów w nowy etap realizacji ich strategii biznesowych.
Wydane wspólnie w okresie współpracy co-brandowe karty Premium Club eurobank zachowują swoją funkcję płatniczą i kredytową, natomiast za realizowane transakcje klienci od początku kwietnia nie będą otrzymywać punktów lojalnościowych, które były dotychczas dodatkowo przyznawane przez eurobank. Jednocześnie – klienci Premium Club zostaną poinformowani o nowych możliwościach gromadzenia punktów w ramach programu.
„Partnerstwo z Premium Club było dla eurobanku ważnym elementem strategii biznesowej realizowanej w poprzednich latach. Rozpoczynając je w 2008 roku, otworzyliśmy przed bankiem dodatkowe możliwości dotarcia do nowych, młodszych i zamożniejszych Klientów oraz nowe, ciekawe kanały dystrybucji, jak obecność w ogólnopolskiej sieci stacji Statoil. Wykorzystaliśmy te możliwości i doświadczenia, a także ważny efekt wizerunkowy – partnerstwo na tym etapie spełniło swoje cele. eurobank znajduje się dziś w innym momencie rozwoju – dzięki nowym produktom kredytowym, a także atrakcyjnej ofercie depozytowej mamy ugruntowaną pozycję wśród szerszej grupy konsumentów. Koncentrujemy się na nowych priorytetach i wyzwaniach, w tym na nowych obszarach partnerstwa” – mówi Maciej Szczechura wiceprezes zarządu Euro Banku SA.
„Premium Club od lat jest liderem na polskim rynku programów lojalnościowych. Wiemy najlepiej, jak duża siła leży w partnerstwie, którego podstawą jest dynamiczne podejście i elastyczność wobec rynkowych trendów. Zmiana jest naturalnym etapem rozwoju – zarówno w biznesie partnerów Premium Club, jak i naszym. Zamykamy ponad 2 lata współpracy z eurobankiem jako udany okres i wchodzimy w kolejny etap, na którym chcemy podjąć nowe wyzwania, wciąż oferując naszym klientom ciekawe rozwiązania i unikalne korzyści” – mówi Ewa Pupek prezes Premium Club
Wraz z zakończeniem partnerstwa, kończy się projekt wspólnych kart co-brandowych Premium Club eurobank. Wydane dotąd karty, dostępne w wariancie Visa Classic i Visa Gold, zachowują swoją funkcję płatniczą i kredytową, natomiast za realizowane transakcje klienci od początku kwietnia nie będą otrzymywać punktów lojalnościowych, które były dotychczas dodatkowo przyznawane przez eurobank. Jednocześnie – klienci Premium Club zostaną przez Premium Club poinformowani o nowych możliwościach gromadzenia punktów w ramach programu.
Punkty zebrane dotąd kartą kredytową Premium Club eurobank nie tracą oczywiście ważności i można wymienić je na nagrody z katalogu nagród Premium Club. Nagrody można zamówić na stronie internetowej www.premiumclub.pl
Źródło: Euro Bank